Dagelijks bewijzen wij dat gasttevredenheid ook via inzet van flexibele arbeid is te managen. In de kantoren-, zorg-, en horecamarkt. Een van onze belangrijkste succesfactoren is dat wij invulling van onze medewerkers baseren op de visie en ambitie van onze opdrachtgevers.

Dit betekent dat wij uitsluitend medewerkers inzetten die passen bij de bedrijfscultuur van onze opdrachtgevers en hen vervolgens trainen op basis van kernwaarden. Door deze werkwijze maken wij een wezenlijk verschil met reguliere aanbieders van flexibele arbeid.

Missie
“Attend levert innovatieve concepten om invulling te geven aan flexibele arbeid in de belevingsmarkt”.

Onze kernwaarden

  • Bevlogen Wij voeren met veel passie en energie ons werk uit en zetten graag een stapje extra.
  • Eigenzinnig Wij geloven in onze visie en varen onze eigen koers. Wij zijn en doen anders. Vanuit ons ondernemend karakter en passie voor hospitality bieden wij onze opdrachtgevers een conceptuele kijk op gastvrijheid.
  • Kwaliteitsgericht Wij willen de beste zijn. Wij streven er continue naar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te leveren.
  • Mensgericht Wij zetten de ‘mens’ centraal. Dit doen wij door bovengemiddeld aandacht te geven aan onze relaties, medewerkers en team members.

Social Responsibility
Als Hospitality Agency in de personele dienstverlening vinden wij dat Social Responsibility verder gaat dan maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Social Responsibility is juist ook heel duidelijk gericht op investeringen die een onderneming kan doen om de gehele maatschappij vooruit te helpen. Wij steunen goede doelen door het aanbieden van financiële middelen, hospitality diensten en door het organiseren van evenementen voor, en in samenwerking met, goede doelen die matchen met onze cultuurwaarden.

Vacatures Neem contact op